Monday, April 26, 2010

拿料新噠 Lens
黑色噠
跟上次在泰國買噠差不多一樣
但是這個比較軟吶
但是這個是有度數噠
舊噠沒有
帶起蠻舒服噠
效果還不錯啦


【 Bef0re 】



【 After 】

不敢買別噠顏色囖
藍色戴起來真噠有夠力難看 xD



今天集會
看影片
世界各地都是天災人禍
暴雨 !!

乾旱 !!

融冰導致海平面上升 !!
各國小島都快面臨滅亡
什麽時候會來到馬來西亞??

人類生死存亡全都在自己手裡
不要把責任推給命運 !!
2°c 而已
就可以讓全世界被淹沒

說實話
我還不想死囖
我什麽東西都還沒做
爲什麽偏偏要我死到醬慘不忍睹

誰覺得我在講廢話
現在就跳樓去唄 !!



話說影片中噠插曲真噠很不錯

要下載就請點擊點擊

以下是歌詞翻譯

【Hallelujah】AlexandraBurke

Well I heard there was a secret chord 我聽說有個神秘的和鉉
That David played, and it pleased the Lord 大衛彈奏以取悅主
But you don't really care for music, do ya? 可你并不關心音樂,不是么
Well it goes like this 它這樣奏起
The fourth, the fifth 四度,五度
The minor fall and the major lift 小調降,大調升
The baffled king composing Hallelujah 徒然哀求的君王普下哈利路亞

Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚
Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚

Well Your faith was strong but you needed proof 你信心堅定但須受考驗
You saw her bathing on the roof 你在屋頂見她沐浴
Her beauty and the moonlight overthrew you 她在月光下的美麗將你擊潰
She tied you to her kitchen chair 她將你困在廚房的椅上
And she broke your throne and she cut your hair 她毀了你的王位 剪下你的頭髮
And from your lips she drew the Hallelujah 從你的純種她吸取哈利路亚

Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚
Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚

Well baby I've been here before 親愛的我曾到過這兒
I've seen this room and I've walked this floor, you know 我曾在這屋裡渡步
I used to live alone before I knew ya 認識你錢我在此獨居
And I've seen your flag on the marble arch 然後你將我征服
And love is not a victory march 可愛不是勝利的遊行
It's a cold and it's a broken Hallelujah 愛是冰冷破碎的哈利路亚

Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚
Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚

Well there was a time when you let me know 你曾讓我相信
What's real and going on below 那真實的存在
But now you never show that to me do ya? 可現在你再不肯詞語我,不是么
But remember when I moved in you? 可請記得,當我進入你時
And the holy dove was moving too 聖靈與我們同在
And every breath we drew was Hallelujah 我们的每次喘息息都是哈利路亚

Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚
Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚

Maybe there is a God above 也許上天確有上帝
But all I've ever learned from love 可我從愛中學到的
Was how to shoot somebody who out drew ya 都是該怎樣嗜殺將你帶離的人
And it's not a cry that you hear at night 這不是你在夜晚聽到的哭泣
It's not somebody who's seen the light 这不是那看到光明的人
It's a cold and it's a broken Hallelujah 这是冰冷破碎的哈利路亚

Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚
Hallelujah Hallelujah 哈利路亚 哈利路亚

希望大家能夠感受得到 =)



脾氣越來越暴躁
剛剛不小心對爹發料脾氣
雖然我是太大聲料
但是我忍不住料囖

我爹真是好
都沒有罵我
爹吖爹
對不起吶
我愛你 ❤

CandyLee
我忍你囖
剛剛還拿我噠毛筆去涂水彩
D A M N !!
我不想罵你噠囖
等我忍不到噠時候
你就夠力料



努力改變中
改變世界!!
改變自己!!
加油加油

3 comments:

  1. No larr.
    Your post very useful.
    Tq arh.
    Your help me a thing.

    ReplyDelete
  2. ❤ 玉佩之淇
    thx f0r babe geh supp0rt yahx
    hahas
    wat thing ii can help eu yahx??

    〓BaBE Yii〓
    寧可信其有
    不可信其無吖 =)

    ReplyDelete

留言